Kedves Vásárlónk!
-
Segítség és Támogatás
Ha bármilyen probléma merül fel a termékkel kapcsolatban – legyen szó visszaküldésről, meghibásodásról, cseréről vagy akár egy téves címről –, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a bal alsó sarokban található „Csevegés” gombbal.
-
Hogyan léphet kapcsolatba velünk?
Az élő chat funkcióban gyors választ adunk, és ha lehetséges, kérjük, csatoljon egy rövid videót a probléma bemutatására.
Fontos: kizárólag az Élő csevegés funkción keresztül tudunk reagálni. Ha nem kap azonnal választ, ne aggódjon, hamarosan jelentkezünk! -
Szállítás és Nyomonkövetés
Rendelésed állapotát bármikor nyomon követheted a weboldalunk erre szolgáló funkciójával – ehhez csak kattints a szöveg alatti gombra. Szállítással kapcsolatos kérdések esetén pedig várunk az élő chaten vagy e-mailben!
GYIK
Mikor érhető el az ügyfélszolgálatotok?
Mikor érhető el az ügyfélszolgálatotok?
Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 8:00 és 16:00 között érhető el. Fontos megjegyezni, hogy hétvégén is korlátozottan elérhetők vagyunk, így sürgős esetekben próbálunk mielőbb válaszolni.
Mi van, ha nem kapok választ az üzenetemre?
Mi van, ha nem kapok választ az üzenetemre?
Módosíthatom a rendelésem, miután leadtam?
Módosíthatom a rendelésem, miután leadtam?
Természetesen lehetőség van a rendelés módosítására, de minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot! Ha a csomagod még nem került feldolgozásra vagy kiküldésre, akkor igyekszünk a kért módosításokat végrehajtani.
Hogyan kérhetek számlát a rendelésemről?
Hogyan kérhetek számlát a rendelésemről?
Minden vásárlásról automatikusan számlát állítunk ki, amelyet a rendelésed befejezése után e-mailben küldünk el neked. Ha valamilyen okból nem kaptad meg, kérlek, jelezd nekünk!
Szeretnék együttműködni veletek, hogyan léphetek kapcsolatba?
Szeretnék együttműködni veletek, hogyan léphetek kapcsolatba?
Nyitottak vagyunk az együttműködésekre! Ha van egy ötleted vagy javaslatod, kérjük, írj nekünk az info@nosztalgiakonzol.hu e-mail címre, és hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.